Powered by Blogger.



DVD JUTAWAN


RAHSIA KEKAYAAN ZAMAN IT!

Rahsia mendapatkan pendapatan sampingan cara senang ialah dengan menjual maklumat melalui pos atau internet! Faedah-faedahnya tiada tandingan dengan apa jua jenis bisnes dalam dunia ini:
 

Bisnes ini mempunyai modal yang kecil, sesiapa sahaja boleh buat!  Kos yang murah untuk mengeluarkan produk; beberapa sen sahaja untuk mencetak (fotostat)!  Bisnes ini mempunyai keuntungan yang tinggi dan risiko yang rendah, lebih wang dikocek anda! Tidak perlu menyimpan stok; anda mencetak apabila mendapat pesanan!  Produkinformasi cukup mudah untuk dihantar kepada pelanggan anda! Anda boleh menjalankan secara sambilan dan masih membuat wang yang banyak! Anda boleh buat di mana sahaja!
 

Untuk membuat wang yang banyak melalui gayapos dan internet, anda perlu mengetahui rahsia kejayaan bisnes gayapos dan internet. Dan rahsia tersebut ialah Anda Mestilah Mempunyai Produk Anda Sendiri.
 

Memperkenalkan ... DVD JUTAWAN EVERBEARING! Laman web gergasi Everbearing, koleksi gergasi e-buku, e-laporan, e-program yang meliputi semua aspek bisnes, kejayaan, tuah, kehidupan, kekayaan, pengiklanan, jualan, mel, internet! Boleh dijual semula untuk keuntungan berlipat ganda! Dengan hanya SATU JUALAN sahaja anda sudah mendapat semula modal anda!
Bernilai RM950! Harga tawaran sekarang:RM120 sahaja!
 

Tahukah anda bahawa orang kaya menjadi kaya kerana mereka cepat merebut peluang, bukan kerana mereka memiliki IQ yang cerdik atau belajar sehingga ke universiti. Jika menjadi adalah apa yang anda benar-benar mahukan, anda mesti mengetahui semua rahsia dan sistem menjana wang yang didedahkan dalam DVD ini. Anda tidak akan menyesal! Lihatlah sendiri hasilnya nanti.
Ini perlu dibaca oleh setiap orang yang ingin menjadi kaya! Ia menampilkan hukum semulajadi yang perlu kita amati untuk kaya dan berjaya. Hukum mencipta kekayaan ini  memang sedia wujud sejak azali lagi. Kita cuma  perlu memanipulasikannya untuk mencipta kekayaan.
 

3 BONUS HEBAT akan diberikan jika anda MEREBUT TAWARAN INI dalam 14 hari:-
 

BONUS #1: Pakej Lengkap Bisnes Gayapos: Surat Jualan Profesional, Contoh Iklan Dan Cara Mudah Menjual Ratusan CD-ROM Sebulan (Bonus ini bernilai RM400!)
Anda menerima surat jualan seperti yang anda sedang baca ini untuk digunakan dalam  menjual program ini dengan mudah. Semuanya telah lengkap disediakan untuk anda!
 

BONUS #2: Laman blogshop yang telah siap dengan iklan jualan ini. Kami akan membina sebuah laman blog khas untuk anda supaya anda dapat terus menjual secara online. Bukan itu saja, anda juga boleh memasukkan seberapa banyak produk sendiri kemudian. Tiada had! Mereka di pasaran mengenakan anda sekurang-kurangnya RM500 untuk membina blog. Tetapi kami membina secara PERCUMA saja untuk anda! Blog ini boleh diguna untuk seumur hidup! Blog online anda akan membuat duit walaupun anda tidur sepanjang hari!! Capailah impian kebebasan kewangan sepanjang hayat anda! (BONUS ini bernilai RM500).
 

BONUS #3: Senarai Nama 100 Pencari Peluang Bisnes terkini yang panas! Hantarkan risalah kepada senarai ini untuk mendapatkan semula modal yang dilaburkan dan sekaligus mendapat keuntungan! (BONUS ini bernilai RM50)
 

Kandungan DVD ini padat dengan tips dan panduan bagaimana untuk mendahului persaingan dari segala aspek kehidupan kita untuk meperolehi apa sahaja yang kita hajati dalam hidup; kekayaan, kebahagian, ketenangan..pada bila-bila masa kita mahu!. Isi kandungan yang teratur dan bahasa yang mudah difahami. DVD ini mesti dimiliki oleh setiap orang yang mahukan kejayaan dalam hidup!
 

DVD ini mengandungi panduan hebat bagaimana menjana wang secara berterusan seumur hidup. Ia juga mendedahkan rahsia kewangan bagaimana menggandakan wang anda. Perlu dimiliki untuk menjamin kekayaan berterusan dan mengekalkan kesenangan dan kebahagiaan hidup. Bina Empayar Bisnes Anda Sendiri Dan Jadi Kaya Sekarang!
 

Dengan modal hanya 30 sen sahaja sehari anda sudah mempunyai bisnes gayapos atau internet yang telah siap sedia untuk digunakan ? tidak perlu bersusah payah mencari atau mencipta produk atau memerah otak menulis surat jualan yang belum tentu akan laku! Mengapa anda perlu membuang masa membuat sesuatu yang sia-sia? 
 

Anda mendapat produk yang laris di pasaran, surat jualan profesional untuk menarik ribuan ringgit setiap hari!
 

Tiada sebab mengapa anda tidak merebut peluang keemasan ini, malah dengan hanya satu jualan sahaja anda mendapat semula wang anda. Pesan sekarang.
 

Masa pantas berlalu, jangan berlengah. Pesan Sekarang!
 

#DVD Jutawan Everbearing ........................... RM120
     
 

Sila isi ruangan kosong (Description- DVD Jutawan, Item price - 120, Quantity - 1) di laman Paypal dengan maklumat pesanan dan jumlah bayaran anda. Kemudian klik "Update" dan log-in ke Paypal atau masukkan terus butir-butir Kad Kredit / Kad Debit anda jika bukan ahli PayPal