Powered by Blogger.




BONUS!!! Keahlian Agen Peniaga PERCUMA... Pendapatan bulanan RM2,000 - RM10,000


Peluang Kekayaan dan Kejayaan Agen Peniaga 

Dari Hanya RM100.00!

 

Yang berikut adalah cara yang terbaik untuk mendapat banyak wang cepat dan menjadi seorang yang berjaya, berpengaruh.



Caranya begini:


 Anda hantar RM100 untuk dua buku terkenal - ILMU KEKAYAAN dan ILMU KEJAYAAN. Di samping itu, anda akan menerima bimbingan percuma dan BONUS-BONUS yang hebat (termasuk Agen Peniaga yang percuma).

ANDA DAPAT WANG DALAM 5 CARA

1) Anda menerima komisen RM30 untuk setiap jualan yang dibuat melalui risalah ini. Seribu jualan sudah menguntungkan anda RM30,000!
2) Anda juga akan mendapat Bonus RM2 bagi SETIAP jualan yang dibuat oleh kesemua pelanggan anda dan peserta seterusnya. Ini berterusan sehingga beribu-ribu peserta! Pendapatan anda tiada had. Ia bergantung kepada usaha anda dan peserta-peserta seterusnya.
3) Anda mendapat wang daripada segala pembaharuan keahlian oleh pelanggan anda; Jadi pendapatan anda akan berterusan; Komisen setiap pembaharuan ialah RM30. Seribu pembaharuan sudah dapat anda RM30,000!
4) Anda dapat komisen daripada jualan sendiri untuk SEMUA barangan. Anda tidak perlu membuat sebarang pembelian terlebih dahulu untuk mana-mana produk. Komisen dibayar mengikut kadar dalam "Senarai Komisen" untuk Agen Peniaga.
5) Anda juga dapat wang daripada bonus diatas jualan ATAU pembelian yang dibuat oleh pelanggan anda. Kalau ada 100 pelanggan yang menjual atau membeli RM1,000 setahun, bonus anda ialah RM50 X 100 = RM5,000.
 


Anda mendapat BONUS-BONUS tanpa sebarang usaha. Kenapa? Ini adalah cara kami mengucap terima kasih kerana anda telah memperkenalkan pelanggan-pelanggan baru.



Sebenarnya peluang Agen Peniaga ini adalah PERCUMA kerana anda memesan dua buku (RM100). Anda jadi Agen Peniaga untuk setahun. 



Kami berusaha menolong semua ahli berjaya dengan cekap. Kami mahu semua orang membuat wang. Apabila anda berjaya, kami juga berjaya. Sistem sangat berkesan. Tidak perlu diragui!
Anda tidak akan mendapat tawaran yang lebih baik daripada ini! Sesiapa sahaja dari mana-mana negera boleh turut menyertai dan bekerja secara sambilan dari rumah. Ini termasuklah pelajar-pelajar, guru, pekerja, jurujual, suri rumah, pengurus atau ahli perniagaan.
 


Ini merupakan peluang membuat wang dan memperoleh ilmu pengetahuan baru yang termudah dan paling menguntungkan!
 


Jika anda ingin mendapatkan lebih banyak wang daripada pelaburan wang anda, program ini adalah peluang terbaik untuk mencapainya.
 


Tiada produk atau stok harus dibeli! Anda tidak perlu memujuk sesiapa untuk membeli. Ini peluang pendapatan unik. Tiada jualan, tiada perjumpaan, tiada overhed, tiada pergaduhan!
Program ini merupakan program tolong-menolong. Setiap orang akan berjaya. Tiada seorang pun akan gagal kecuali mereka yang malas atau negatif. Anda akan membuat wang di samping membantu orang mendapat wang dan ilmu. Ikutlah arahannya dan anda akan berjaya. Ia menolong anda berjaya dengan wang dan ilmu. Marilah bekerja bersama-sama kami dan berjaya!

CARA MENYERTAI



Poskan atau SMS RM100 bersama dengan 'Borang Pesanan'. Anda akan menerima berikut:

1)    Percuma - Pakej maklumat menunjukkan cara membuat wang sambilan;
2)    Percuma - Satu salinan jelas katalog ini;
3)    Percuma - Nombor Rujukan eksklusif anda;
4)    Percuma - Perlantikan sebagai Agen Peniaga untuk barangan. (Bernilai RM114)
5)    Percuma - 1 tahun sebagai Agen dalam sebuah bisnes mel HIBO (Bernilai RM30!);
6)    Percuma - 30 nama pembeli-pembeli  melalui pos/mel (Bernilai RM30!); DAN,
7)    Senashkah buku hebat yang dipesan iaitu (a) "ILMU KEKAYAAN" dan (b) 'ILMU KEJAYAAN" (Harga biasa RM100 samada hadiah atau tidak!) 88 mukasurat, oleh Tuan Guru Mohammad Putra dan Khadijah Idham.

Semua maklumat adalah sulit dan persendirian. Tiada seorang pun akan tahu mengenai bisnes anda kecuali anda sendiri memberitahu mereka. Komputer mengesan semua perkara melalui No. Rujukan anda saja.

 


PENDAPAT ORANG LAIN
 


"Buku-buku sungguh menarik...memang payah untuk didapati di sini. Saya kagum dengan anda! Saya telah memperkenalkan mereka."               - Iz, Johor
"Saya tidak berhasrat untuk mempromosikan program anda tetapi saya  tetap memperbaharui keahlian kerana saya suka membaca buku anda."  - H.G., Sabah
"... sungguh berkesan! Dulu saya susah. Tak ada duit lebih langsung. Tapi sekarang saya mendapat RM1000 sebulan dari program ini! - Rashid, Sarawak
"Terima kasih Everbearing! Pendapatan lebih ...  mampu membayar hutang saya! Saya rekomenkannya kepada semua orang!"      - Abd Rahman, Singapore
"Semua... yang saya sertai gagal dan merugikan duit.... Tetapi saya masih mencuba... Rezeki saya melimpah-ruah sekarang!"   - S.N.H., Kuala Lumpur

 


KURSUS KUASA MINDA
 


Buku ILMU KEKAYAAN dan ILMU KEJAYAAN adalah buku #1`dan #2 dalam 'Kursus Kuasa Minda.' Kedua buku sangatlah bagus dan meliputi semua aspek kemanusiaan dari segi kewangan, fizikal, mental, emosi, dan batin. Setiap buku memberi ajaran eksklusif, latihan praktikal dan kerja kursus istimewa. Anda akan menerima ilmu yang sangat berharga, teknik-teknik hebat dan strategi-strategi untuk kejayaan.
 


Selangkah demi selangkah, anda belajar cara untuk berjaya, membuat wang, hidup bertuah, sihat dan bahagia. Buku-buku kami meliputi segala ilmu kejayaan, kewangan, kebahagiaan, tuah, kesihatan, kelakuan, pemikiran, masa, kebenaran, keamanan, kehidupan, ketuhanan, cinta. Ini adalah kursus kekayaan komprehensif besar-besaran.

CARA MEMBUAT WANG



 Untuk mula menerima Bonus RM2 daripada beribu-ribu orang anda hendaklah memper-kenalkan orang lain ke produk ini. Anda mengedarkan risalah ini melalui pos biasa atau e-mail di internet kepada mereka yang berminat dan menjawab iklan anda di majalah. Ya! Begitu Senang!
 


MATLAMAT UTAMA ANDA adalah untuk mendapatkan seramai orang menyertai pelan ini. Anda boleh mendapatkan 5 orang dalam masa sehari. Kemudian anda boleh berehat dan biarkan Sistem membantu anda. Keramatnya ialah sistem komputer. Ini merupakan rangkaian 6 peringkat yang tiada had. Setiap peserta yang anda perkenalkan akan menguntungkan anda RM30. Ini akan berterusan tiada had di antara beribu-ribu orang! Contoh: Jika 5 peserta tadi memperkenalkan 5 orang peserta seterusnya bagi setiap orang, maka pendapatan anda mungkin seperti berikut:

Peringkat 1    Anda  taja 5 orang    Anda terima RM150.00
Peringkat 2    Mereka taja 5 orang     Anda terima RM50.00
Peringkat 3     Mereka taja 5 orang     Anda terima RM250.00
Peringkat 4     Mereka taja 5 orang     Anda terima RM1,250.00
Peringkat 5    Mereka taja 5 orang    Anda terima RM6,250.00
Peringkat 6    Mereka  taja 5 orang    Anda terima RM31,250.00





Jadi, RM31,250.00 adalah pendapatan anda jika semua peserta bekerja mengikut pelan. Ia bukanlah payah untuk mendapatkan 5 orang. 




Nikmati gaya hidup mewah dan dapatkan manfaat serta untung besar daripada ilmu dalam buku-buku "Kursus Kuasa Minda!" Anda pasti berjaya!
Adalah mustahil untuk sesiapa menipu dalam program ini.Tiada unsur penipuan. Sistem ini sama sekali tidak boleh dibohongi. 



Ubahlah hidup anda. Hiduplah dengan kaya-raya! Dengan ILMU KEKAYAAN jadilah seorang yang luar biasa! Buatlah perubahan daripada siapa diri anda sekarang kepada seorang yang seratus kali lebih baik!  Yakinkan diri untuk mengikuti Sistem Pendapatan yang terbukti berkesan. 



Jika anda ingin berjaya dan hidup mewah, jika anda mahu menjadi yang terbaik yang anda mampu, jika anda mahu berjaya, pesanlah sekarang!



Sila sertakan RM100 untuk mendapat ILMU KEKAYAAN dan ILMU KEJAYAAN, Agen Peniaga, dan semua BONUS yang dijanji. Ikut arahan dalam "BORANG PESANAN." Tambahkan RM20 jika anda berada di Singapura/Brunei. 



#Buku 22AM1 dan 22AM2  .................. RM100 


  Klik butang di bawah untuk membayar dengan PayPal / Kad Kredit / Kad Debit!