Powered by Blogger.


PROJEK USAHAWAN EVERB

Peluang kekayaan wang Ringgit dalam bisnes sendiri yang pasti menguntungkan! Untuk mereka yang mahu bekerja bersungguh-sungguh untuk mencapai kekayaan tahun ini.




Ada satu cara saja untuk menjadi kaya! Dengan  menjadi bos dalam bisnes sendiri!
Sekarang, anda juga boleh hidup senang, berduit, dan memperolehi wang pendapatan sambilan RM1,000 - RM10,000 sebulan.


Apakah caranya? Sertailah kami sebagai Agen Pengedar!
 

Di antara keistimewaan projek ini:
(1)    Bisnes dan produk yang terbaik!,
(2)    Sistem bisnes yang paling senang!,
(3)    Pendapatan yang tinggi!,
(4)    Syarikat sumber utama!,
(5)    Pengedaran Risalah-risalah hebat!,
(6)    Program Agen yang terbaik sedunia!

BISNES DAN PRODUK TERBAIK


Syarikat kami membekalkan beribu-ribu produk informasi dan perkhidmatan yang asli, laris dan sesuai untuk pasaran sedunia  dalam pelbagai bentuk dan format, seperti buku, ebook, laporan, kaset, CD, dalam kategori kejayaan, kekayaan, inspirasi, metafizik, kebahagiaan, sains, falsafah.
Produk Bahasa Malaysia yang panas, laris dan luas pasarannya adalah seperti: Pen Kuasa Sakti, Rahsia Kuasa Minda, Ayat-Ayat Sakti Yang Berkesan, 101 Azimat Sakti, Ilmu Kaya Sakti, Ilmu Cinta Sakti, Ilmu Tuah Sakti, Garam Sakti, Pakej Gemilang, Cincin Kubu Keramat, Penggoda Asmara, Penarik Wang, Loket Pemikat Cinta, Minyak Pengasih, Minyak Pelaris, Benteng Jagat, Ramalan Nombor, Servis Nombor Bertuah, Dadu Ramalan, Ilmu Nombor Sakti, Uncang Orang Kaya, Pujukan Pesona, Kantung Laksamana, Rezeki Hikmat, Rezeki Wal Afiat, Perkhidmatan Doa Niat Sakti, Syiling Bertuah, Ringgit Bertuah, Ibu Duit Syiling, Ibu Dinar, dan,... banyak lagi.
 

Produk di atas hanya untuk negara ini, Brunei dan Singapura saja. Ada  banyak lagi barangan kami yang lain untuk pasaran antarabangsa.

BISNES YANG PALING SENANG
 

Pelan bisnes kami adalah di antara yang terbaik dan senang sekali untuk memperolehi wang. Anda hanya perlu memasarkan produk dengan mengedar risalah dan menolak komisen dari setiap jualan yang diterima. Kami lakukan semua yang seterusnya untuk anda. Anda tidak perlu membuat apa-apa lagi.
 

Semua urusan, servis seterusnya dan pengendalian dilakukan oleh kami.
 

Anda boleh menjual melalui gaya pos, e-mel, blog, iklaneka di surat khabar, internet, laman web, lelong, facebook, ebay, secara 'drop-ship'. Jual kepada orang dalam negara atau seluruh dunia.
Pelanggan sedunia memesan terus daripada anda. Anda hantarkan pesanan-nya kepada kami untuk diproses setelah menolak komisen anda. Tidak perlu menyimpan stok. Tiada pelaburan wang modal. Tiada pembelian. Tiada jualan langsung. Bukan Skim Cepat Kaya, bukan surat berantai, bukan skim piramid.
 

Inilah peluang bisnes Gaya Pos dan Internet yang terbaik sedunia untuk anda memperolehi ribuan ringgit setiap bulan!
 

PENDAPATAN YANG TINGGI!
 

Kami membayar kadar komisen yang sangat tinggi dalam industri informasi. Biasanya, 50% untuk buku Bahasa Malaysia, 65% buku Inggeris, sehingga 80%! Harga jualan barang adalah tetap.
 

Tiada pembelian atau jualan minimum. Anda boleh jual/beli satu (atau lebih) naskhah buku kepada sesiapa pun sedunia dan untung komisen/diskaun 50%. Anda dapat Harga Borong walaupun untuk 1 barang!

Contoh pendapatan Agen Pengedar:

Jualan      Komisen    Bilangan    Pendapatan

Buku 9023M    RM27.50  X    30 naskhah    RM825
Buku 9044M    RM27.50  X    30 naskhah    RM825
Buku 9956M    RM27.50  X    30 naskhah    RM825
Buku 1028M    RM27.50  X    30 naskhah    RM825
Buku 1030M    RM27.50  X    30 naskhah    RM825
Buku 9059M    RM27.50  X    30 naskhah    RM825
Buku A1001M  RM25.00 X    30 naskhah    RM750
Penarik Wang   RM30.00 X    30 pakej        RM900
Anggaran pendapatan bulanan anda:        RM6600
Pendapatan bulanan daripada hanya tiga barang kami yang sungguh laris: RM825 X 3 = RM2,475.00!  Jika anda dapat 30 jualan daripada 10 barang, pendapatan sebulan anda ialah sebanyak RM8,250.00!
 

Pendek kata, pendapatan bulanan RM1,000 - RM10,000 tak susah untuk sesiapa yang berusaha sedaya upaya kerana adanya banyak produk yang laris.
 

Anda hanya perlu mencari berpuluhan pelanggan setiap bulan, bukan beratusan! Banyak pelanggan membeli dua atau lebih buku setelah membaca risalah kami. Sesetengah sering kali membeli beribu-ribu Ringgit buku dan barangan. Tiada gurauan!
 

Anda hanya perlu rajin membuat iklan di majalah, akhbar, risalah, e-mel, katalog, blog, laman web, facebook, lelong, ebay dan menghantar risalah kepada orang yang menjawab iklan anda. Itu saja! Senang dan menguntungkan! Jual lebih, untung lebih!

SYARIKAT SUMBER UTAMA
 

Kami adalah sumber utama yang tiada tandingan daripada syarikat lain di dunia. Everbearing mempunyai pengalaman  meluas sejak 30 tahun dahulu. Banyak produk adalah eksklusif kepada kami sebagai pencipta, pengeluar, pengilang dan pengedar.

RISALAH SUNGGUH HEBAT
 

Semua risalah kami bertaraf dunia, profesional, lengkap, hebat dan sedia digunakan dengan segera untuk mendapat wang cepat!
Mengikut kajian kami, risalah-risalah kami mempunyai kadar kejayaan 20 - 50% apabila dihantar kepada prospek. Banyak syarikat lain menghantar berjuta-juta risalah dan kadar kejayaan mereka hanya 2 - 5% sahaja! Jadi kalau anda hantar 1000 risalah sebulan dan 200 orang membeli, pendapatan anda sudah pun RM5,500!
Kami menghantar pesanan ke seluruh dunia walaupun untuk satu barang sahaja.

APA ANDA AKAN DAPAT?
 

'Kit Bisnes', CD, Panduan, Borang dan Risalah Jualan Berkomisen yang anda perlu untuk membuat wang segera.

TAWARAN BONUS PERCUMA!!!
 

BONUS #1: Peluang mendapat Laman Web Berkembar e-commerce dengan harga sangat rendah. Jimat beribu-ribu Ringgit!
BONUS #2: Lima Hadiah Misteri untuk Tuah dan Kejayaan didoa, dibuat KHAS untuk Anda! (Bernilai RM300!)
BONUS #3: Bimbingan dan tunjuk ajar percuma melalui telefon, SMS, surat, e-mel, faks (Bernilai Beribu-ribu Ringgit!) 
BONUS #4: Satu CD 750 e-Buku tentang ilmu kekayaan, kejayaan, pengiklanan, bisnes, jualan, mel, Internet! Ini termasuk kebenaran untuk anda menterjermah, menjual, mencetak semula! (Nilai RM699!)
BONUS #5: Sebuah laman blog yang siap dengan maklumat bisnes anda dan sedia menjana wang untuk anda sebaik sahaja anda menyertai! (Bernilai RM500!)
BONUS #6: Senarai Nama 100 Pencari Peluang Bisnes terkini yang panas! Hantarkan risalah anda kepada senarai ini untuk mendapatkan keuntungan dan modal yang dilaburkan! (Bernilai RM100!)


DI ANTARA RIBUAN TESTIMONI MEREKA YANG BERJAYA!:
 

"Tq Everb! Produk Tuan membantu saya menambah pendapatan bulanan sehingga RM5000. Saya merasa lega sekarang. Tak perlu serabut kepala fikir mana nak cari wang untuk membayar hutang dan menampung perbelanjaan hidup saya dan keluarga."         
-  Encik Rosman, Sabah.
"Terima kasih... Ia sangat berkesan! Dompet saya sekarang ini tak pernah kosong. Banyak kawan saya teruja dengan produk Tuan!" - Fatimah, Spg Renggam
"Alhamdullilah, saya bersyukur. Saya dan isteri sekarang bertambah baik, kami tak lagi bergaduh pasal duit... Ia mengubah hidup kami..." - Darmawi, Alor Gajah              

 "Saya dapati barangan tuan memang real, sukar untuk dipercayai bila menjadi kenyataan. Satu kerugian jika tidak memilikinya."            - Kamarudin, Pahang
"Terima kasih di atas layanan anda. Saya komen servis anda sangat baik kerana masih melayan pelanggan walaupun bukan waktu kerja. Harap maaf kerana tak tahu waktu sebelum ini."                    - Azmi, Sarawak
"Saya berjaya mendapat RM3000  sebulan dengan menjual produk anda di laman web lelong, iklan maya, facebook dan blogshop!"  - Fajar, Pahang.
"Tak sangka produk anda ramai orang suka! Sebenarnya saya mula-mula tak yakin sangat, tapi saya kuatkan semangat untuk menjualnya sebab saya betul-betul perlukan wang lebih setiap bulan. Kalau nak harapkan gaji memang tak cukup! Terima kasih tak terhingga  Everb! "               - Aziah, Klang.



BERTINDAKLAH SEKARANG!
 

Perlantikan Agen Pengedar memerlukan hanya satu bayaran (RM384) setiap tahun atau RM300 untuk 6 bulan.
 

Anda telah diberikan peluang untuk berjaya. Jangan lepaskan peluang untuk memperolehi wang, mengubah hidup anda.
 

Sertai sekarang sementara peluang masih ada!

Agen Pengedar 6 Bulan / Satu Tahun. Sila pilih semasa memesan.